Bestelproces

Heb je gevonden wat je zocht en wil je een bestelling plaatsen? Je vindt hier het antwoord op veelgestelde vragen over het bestelproces. Wil je weten waar je een kortingscode kunt invoeren of waarmee je kunt betalen? Je vindt het antwoord hier.

 

Veelgestelde vragen over het bestelproces

Hoe plaats ik een bestelling?

  • 1. Verzamel je gewenste producten door ze toe te voegen aan je winkelwagen
  • 2. Heb je alles gevonden wat je nodig hebt? Ga dan naar je winkelmandje door rechts bovenin op het winkelmand icoontje te klikken
  • 3. Controleer je bestelling en kies voor de optie "IK GA BESTELLEN"
  • 4. Vul vervolgens je adresgegevens in
  • 5. In de volgende stap kun je kiezen, via welke verzend methode je de bestelling wil laten leveren
  • 6. Bij de laatste stap kun je jouw betaalmethode kiezen, en vervolgens je order afronden
Waarom kan ik niet de gewenste hoeveelheid of maat van een artikel bestellen?

De website toont maten en hoeveelheden die wij op dat moment op voorraad hebben of binnenkort in het magazijn verwachten. Staat jouw maat er niet tussen? Dan kan het zijn dat het artikel volledig is uitverkocht. Je kunt uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice, deze kijken het graag voor je na!

Bij een artikel staat een verwachte levertijd van bijvoorbeeld 3-5 of 5-10 werkdagen, wat betekent dit?

Een verwachte levertijd verschijnt naast het artikel wanneer deze niet direct uit voorraad leverbaar is. Dit artikel is al wel besteld bij de leverancier, maar nog niet in ons magazijn geleverd. De aangegeven levertijd geeft aan wanneer wij het artikel verwachten bij jou te kunnen leveren. 

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Als je een kortingscode hebt dan kan je deze in de laatste stap van de winkelwagen invullen onder de betaalmethoden. Bestel je via mobiel dan is dit pas nadat je de betaalmethode hebt geselecteerd, maar voordat je op bestelling afrekenen klikt.

Wat zijn de verzend-en retourkosten?

Bezorging is gratis bij pakketjes met een waarde van meer dan €79 of bij verenigingsshops! Onder de €25 betaal je €5,95 verzendkosten en tussen de €25 en €79 betaal je €3,95. Houd er rekening mee dat er bij een retour € 1,95 retourkosten worden ingehouden. Deze kosten worden gebruikt om de kosten van het retourproces te dekken. Hoe dit werkt lees je onder het kopje Retourneren.

Zijn de prijzen die getoond worden op de website incl. BTW?

Wij zijn een B2C organisatie, dus alle op de website genoemde prijzen zijn inclusief BTW

Welke betaalmethoden zijn er?
Betaalmethode
Kosten
Ideal
Gratis
Creditcard (Mastercard, Visa)
Gratis
PayPal
Gratis
Cadeaubon
Gratis
Sports Giftcards
Gratis

 

Voor meer informatie over de betaalmethoden klik hier

Hoe worden reviews geworven?

Een week na de bestelling nodigen wij klanten uit om een review te schrijven over hun ervaring met onze webshop op Kiyoh. Ook staat het mensen vrij om direct via de website van Kiyoh een review te plaatsen. Kiyoh controleert alle reviews op echtheid, wanneer een review niet via onze uitnodigingslink is geschreven, dient er een bewijs van aankoop te zijn geüpload. Zonder bewijs dat de persoon daadwerkelijk een aankoop bij ons heeft gedaan, wordt de review verwijderd door Kiyoh. De reviews die zijn gecontroleerd op de echtheid, worden gepubliceerd. De publicatie vindt één week na het schrijven van de review plaats.


Reviews, zowel positief als negatief, worden getoond op onze webshop én op Kiyoh zelf. Het reviewbeleid van Kiyoh is terug te vinden via de volgende link.

De reviews die worden geplaatst, zijn niet gesponsord. Er worden geen personen betaald om reviews te schrijven. Ook worden klanten steekproefsgewijs uitgenodigd om een productreview te plaatsen. Deze reviews worden enkel geplaatst op de artikelpagina.

 

Niet het antwoord op je vraag gevonden? Klik dan hier voor meer uitgebreide informatie over het bestelproces.Op zoek naar het antwoord op een andere vraag in het bestelproces?