FAQ Garantie en klachten

Is je product kapot geleverd of al op korte termijn na gebruik stuk gegaan of versleten? Hier vind je vind je het antwoord op veelgestelde vragen over Garantie en klachten.

 

Veel gestelde vragen over Garantie en Klachten

Wat is jullie garantietermijn?

Wij hanteren een garantietermijn van 12 maanden. De factuurdatum geldt als ingangsdatum. Wanneer de garantietermijn al is verstreken en je een klacht met een artikel ervaart, mag je natuurlijk contact opnemen met onze customer service, ook buiten de garantietermijn. We willen je vragen om hier jouw garantieaanvraag in te vullen.

Let op! Bewaar na het melden van je klacht het artikel totdat de klachtenprocedure is afgerond. Er wordt regelmatig gevraagd om andere foto’s, meer informatie of om het artikel naar ons retour te zenden.  

Hoe meld ik de klacht over een artikel?

Wanneer je een klacht ervaart met een artikel dat je bij ons hebt aangekocht, kijken we graag naar de mogelijke oplossingen. We willen je vragen om hier jouw garantieaanvraag in te vullen.

Let op! Bewaar na het melden van je klacht het artikel totdat de klachtenprocedure is afgerond. Er wordt regelmatig gevraagd om andere foto’s, meer informatie of om het artikel naar ons retour te zenden. 

Waarom moet ik een defect artikel naar jullie terugsturen?

Onze klachtenafdeling heeft vaak het artikel fysiek nodig om de klacht in behandeling te nemen en tot een oplossing te komen. Ook wordt er een dossier aangemaakt over het artikel en kan er gevraagd worden door de leverancier om de klachtartikelen te retourneren naar hen zodat zij onderzoek kunnen doen naar de oorzaak van de klacht.  

Ik ben het niet eens met jullie besluit betreffende mijn klacht over een artikel, wat kan ik doen?

Indien je het niet eens bent met de geboden oplossing of de motivatie dat er geen sprake meer is van garantie, dan vernemen wij dit uiteraard graag. Wij doen er alles aan om samen met jou tot een oplossing te komen.

Mocht je het idee hebben er niet uit te kunnen komen dan kan je afhandeling van de klacht voorleggen aan de Geschillencommisie Thuiswinkel. Dit kan via de post: postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of kijk voor meer informatie op de website: www.sgc.nl. Ook is het mogelijk om de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform.

Helaas ben ik ontevreden over jullie dienstverlening, waar kan ik dit uiten?
Het spijt ons dat wij je niet goed hebben geholpen. Uiteraard vernemen we graag van je wanneer je ontevreden bent over onze service, zodat wij dit kunnen verbeteren. We willen je vragen een mail te sturen naar info@passasports.com met daarbij jouw bestelnummer(s) en de zaken waarbij wij je kunnen helpen.

Niet het antwoord op je vraag gevonden? Klik dan hier voor meer uitgebreide informatie over klachten en garantie. Op zoek naar het antwoord op een andere vraag in het bestelproces?