FAQ Betaalinformatie

Je vindt hier het antwoord op veelgestelde vragen over de verschillende betaalmethodes die wij aanbieden. Wil je weten of je kunt betalen met jouw gewenste betaalmethode of betalen op rekening? De antwoorden vind je hier.

 

Veel gestelde vragen over betaalmethodes

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Wij bieden IDeal, Creditcard en PayPal. Wil je meer weten over de voor- en nadelen? Kijk dan hier.

Er lijkt een storing te zijn bij mijn bank, wat nu?

Het kan voorkomen dat er een nationale storing is met internetbankieren. Helaas ligt dit buiten onze macht.

We willen graag vragen of je even wilt wachten tot de storing verholpen is, zodat je de bestelling kunt plaatsen! Uiteraard kan je ook voor een andere betaalmethode kiezen.

Hoe kan ik namens een bedrijf bestellen?

Onze webshop is ingericht op consumenten en in de checkout is het helaas niet mogelijk om een BTW nummer te valideren. Wel is het natuurlijk mogelijk om achteraf je factuur op te vragen. Wens je het BTW nummer op de factuur te vermelden? Neem dan voorafgaand aan de bestelling contact op met onze customer service.

Kan ik op rekening betalen?

Wij bieden geen achteraf betalen aan in de vorm van Klarna of Riverty. Uiteraard is het wel mogelijk om je bestelling middels je creditcard te voldoen. Hiermee stel je ook de betaling uit.

Niet het antwoord op je vraag gevonden? Klik dan hier voor uitgebreide informatie over de verschillende betaalmethodes. Op zoek naar het antwoord op een andere vraag in het bestelproces?